Πρόγραμμα Οργάνωσης Μελέτης

Πρόγραμμα Οργάνωσης Μελέτης

Στο κέντρο ΑΛΜΑ η εμπειρία μας σε θέματα που αφορούν την οργάνωση μελέτης είναι πολύ μεγάλη. Η πολυετής εμπειρία μας και η συνεχή μας εκπαίδευση μας έχει δώσει τη δυνατότητα να αναπτύσσουμε δομημένα κι εξειδικευμένα προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον να αποκτήσει αποτελεσματικές τεχνικές μελέτης. 

Η πράξη μας έχει αποδείξει πώς ποτέ δεν είναι αργά να γίνει κάποιος πιο αποτελεσματικός και αυτόνομος σε θέματα οργάνωσης μελέτης. Φροντίζουμε τα προγράμματα μας να είναι ολιγόμηνα, να καλύπτουν ένα φάσμα παραγόντων που αφορούν την οργάνωση της μελέτης και να καλύπτουν τις ανάγκες των μαθητών μας σύμφωνα με την ηλικία τους.

Στο επίκεντρο μας βρίσκεται η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ και είμαστε πολύ χαρούμενοι που στο πέρασμα των χρόνων έχουμε βοηθήσει πολλούς μαθητές να αγαπήσουν τη μάθηση και φοιτητές να πάρουν το πτυχίο τους.

Τι σημαίνει οργάνωση μελέτης;

Οι δυσκολίες στην οργάνωση της μελέτης φέρνει πολλές φορές σε καθημερινή σύγκρουση γονείς και παιδιά. Επιπρόσθετα, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ολοκλήρωση των σπουδών σε φοιτητές.Οι τεχνικές οργάνωσης μελέτης είναι σύντομα αλλά στοχευμένα προγράμματα που στηρίζουν, μέσα από την εκμάθηση συγκεκριμένων τεχνικών, την αποτελεσματική και αυτόνομη μάθηση. Μεγάλη ωφέλεια από τέτοια προγράμματα μπορούν να έχουν παιδιά, έφηβοι αλλά και φοιτητές  που δεν έχουν κάποιος είδος μαθησιακής δυσκολίας αλλά και μαθητές που έχουν κάποιο είδος ειδικής  μαθησιακής  δυσκολίας (δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσγραφία, δυσαριθμησία).

Ποιος είναι ο σκοπός ενός προγράμματος οργάνωσης ;

Βασικός σκοπός ενός προγράμματος οργάνωσης μελέτης είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες τους να ανταποκριθούν καλύτερα στο σύνολο των σχολικών/μαθησιακών/φοιτητικών τους υποχρεώσεων. Η διάρκεια ενός τέτοιου προγράμματος  μπορεί να είναι από 3 μήνες ή έως και ένα σχολικό έτος.

Ποιους αφορά ένα πρόγραμμα οργάνωσης μελέτης;

Ένα πρόγραμμα οργάνωσης μελέτης αφορά μαθητές ή φοιτητές που έχουν δυσκολίες:

  • Στην οργάνωση και την παραγωγή του γραπτού λόγου
  • Στην ορθογραφία
  • Στη μελέτη θεωρητικών μαθημάτων (π.χ. Ιστορία)
  • Στην απομνημόνευση
  • Στην κατανόηση των εκφωνήσεων
  • Στα διαγωνίσματα
  • Στην προσοχή και τη συγκέντρωση
  • Στην σωστή διαχείριση ενός αποτελεσματικού χρονοδιαγράμματος
  • Στην οργάνωση του χώρου
  • Στην αξιολόγηση ενός μαθησιακού έργου
  • Διαχείριση αναβλητικότητας
  • Στην αυτονομία
  • Στα κίνητρα μάθησης