00
Στο κέντρο ΑΛΜΑ σημαντική προτεραιότητα έχει η έγκυρη και η έγκαιρη διάγνωση καθώς αυτή η διαδικασία αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα δομηθεί ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα παρέμβασης. Η διάγνωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ/Υ) αποτελεί πάντοτε μία πρόκληση καθώς τα συμπτώματα που παρουσιάζει ένα παιδί μπορεί να οφείλονται σε ΔΕΠΥ ή μπορεί να οφείλονται σε…
00
Το κέντρο ΑΛΜΑ, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα τον σχεδιασμό ενός άρτιου και ολοκληρωμένου θεραπευτικού προγράμματος παρέμβασης έχει εντάξει στις υπηρεσίες του και τη δυνατότητα αξιολόγησης ενός παιδιού από παιδιατρικό φυσιοθεραπευτή, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο. Ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος μας και η χρήση ειδικού υλικού επιτρέπει η αξιολόγηση να πραγματοποιηθεί με ευχάριστο και αβίαστο τρόπο. Ο παιδιατρικός φυσιοθεραπευτής του χώρου μας…
00
Στο κέντρο ΑΛΜΑ η πρώιμη παρέμβαση αποτελεί έναν σημαντικό τομέα σε επίπεδο διάγνωσης, πρόληψης και παρέμβασης. Η υπεύθυνη του κέντρου κ. Κολαρά Πέπη που συνδυάζει τρεις ειδικότητες (λογοθεραπεύτρια, ειδική παιδαγωγός και νηπιαγωγός πρώιμης παρέμβασης) μαζί με τους συνεργάτες της (λογοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, εργοθεραπευτές, παιδοψυχολόγο) έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης προκειμένου να βοηθήσουν τα παιδιά να βελτιώσουν τις…
00
Στο κέντρο μας πραγματοποιούνται συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων προκειμένου να μπορέσουν οι γονείς αλλά και οι άλλοι σημαντικοί ενήλικες στη ζωή ενός παιδιού (κηδεμόνες, γιαγιά, παππούς κτλ.) να ενδυναμώσουν το ρόλο τους. Με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της παιδοψυχολόγου του κέντρου μας οι γονείς αποκτούν σημαντικά εφόδια ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν τις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την ανατροφή και…
00
Στο κέντρο ΑΛΜΑ οι μαθησιακές δυσκολίες (γενικές ή ειδικές) υποστηρίζονται μέσα από διαδικασίες που βοηθούν το παιδί να συνδέσει τη γνώση με το βίωμα και την ευχαρίστηση. Στο κέντρο μας έχουμε αναπτύξει εναλλακτικούς τρόπους μάθησης με τους οποίους ένα παιδί καταφέρνει να ξεπεράσει τις δυσκολίες του, να αγαπήσει τη διαδικασία της μάθησης κι έτσι να αποκτήσει δεξιότητες ζωής που θα…
00
00
Στο κέντρο μας οργανώνονται ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων που αποτελούνται από 2 έως 4 παιδιά. Για την επιλογή των παιδιών που θα συμμετάσχουν σε μια ομάδα πραγματοποιείται ενδελεχής αξιολόγηση στην οποία μπορεί να χρειαστεί να συμμετάσχουν θεραπευτές διαφορετικών ειδικοτήτων (π.χ. ψυχολόγος, ειδικός παιδαγωγός, ή/και εργοθεραπευτής). Η σύνθεση των ομάδων καθορίζεται από τη χρονολογική και αναπτυξιακή ηλικία, τις δυνατότητες και τις ανάγκες…
00
Στο κέντρο ΑΛΜΑ η εμπειρία μας σε θέματα που αφορούν την οργάνωση μελέτης είναι πολύ μεγάλη. Η πολυετής εμπειρία μας και η συνεχή μας εκπαίδευση μας έχει δώσει τη δυνατότητα να αναπτύσσουμε δομημένα κι εξειδικευμένα προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον να αποκτήσει αποτελεσματικές τεχνικές μελέτης. Η πράξη μας έχει αποδείξει πώς ποτέ δεν είναι αργά να γίνει κάποιος πιο…
00
Στο κέντρο ΑΛΜΑ υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην εκπόνηση προγραμμάτων σχολικής ετοιμότητας για νήπια. Είναι κατανοητό ότι η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο είναι απαιτητική και μικρές αδυναμίες στην προσχολική ηλικία μπορεί να αποτελέσουν τροχοπέδη στην ομαλή έναρξη της σχολικής ζωής στο Δημοτικό. Η υπεύθυνη του κέντρου κ. Κολαρά Πέπη συνδυάζει τις τρεις ειδικότητες της ως λογοθεραπεύτρια, ειδική παιδαγωγός…
00
μια πρόσφατη σχετικά επιστήμη και ο σκοπός της δημιουργίας της είναι η ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό πλαίσιο.